Pages

Saturday, October 4, 2008

Sah! Pak Lah tarik diri

Berita terkini yang aku dengar dari sumber yang agak sahih bahawa Pak Lah disahkan akan menarik diri daripada mempertahankan kerusi Presiden UMNO pada PAU Mac ini.

Pengumuman mengenai hal itu akan dibuat oleh Pak Lah sendiri pada 8 Oktober ini, iaitu sehari sebelum bermulanya mesyuarat bahagian.

Dan kerusi itu akan diberikan kepada Najib manakala pada masa sama beliau berharap tiada sesiapa yang akan menentang Najib sebagai Presiden pada PAU tersebut. Beliau berharap tiada pencalonan lain selain Najib oleh bahagian2 seluruj negara yang akan bermesyuarat mulai 9 Oktober.

Itulah berita yang aku dengar petang ini. Samada sahih atau tidak berita ini sama-samalah kita tunggu.

Namun persoalannya, apakah berita ini akan menjadi berita gembira kepada para pemimpin dan ahli UMNO, parti2 komponen BN atau rakyat sendiri ataupun sebaliknya? Jawapan hanya ada pada diri anda...

http://mesintaipburuk.blogspot.com/2008/10/sah-pak-lah-tarik-diri.html

1 comment:

afya said...

pada pendapat aku je.. sebenarnya apa yang belaku iaitu meminta paklah tidak mempertahankan kerusinya ada kaitan dengan menantunya. mungkin sukar kita menghalang menantunya tetapi gunakan weak point untuk menjatuhkan menantunya. Tun M pernah menyuarakan ketidakpuasanhatinya terhadap menantu paklah. apapun fikirlah sendiri..

Posting Terkini