Pages

Monday, January 26, 2009

Lagi wakil rakyat BN lompat Pakatan

Najib masih lena dibuai mimpi........ Sindrom penafian masih membaluti kepala hotak Najib dan haiwan belaannya...... umno.

KUALA LUMPUR: Timbalan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak hari ini menafikan bahawa ada lagi wakil rakyat Barisan Nasional (BN) yang akan menyertai Pakatan Rakyat.

Beliau menyifatkan semua itu sebagai khabar angin sahaja.

"Semua itu khabar angin sahaja...saya tidak fikir (ada lagi yang akan berpaling tadah)," katanya ketika menghadiri Majlis Rumah Terbuka Tahun Baru Cina anjuran MCA di Wisma MCA, di sini, hari ini yang turut dihadiri pemimpin-pemimpin parti komponen BN, para diplomat asing serta pelancong asing.

Najib berkata demikian ketika diminta mengulas tindakan Anggota Dewan Undangan Negeri (ADUN) Bota daripada BN, Datuk Nasarudin Hashim yang menyertai Parti Keadilan Rakyat (PKR) semalam.

Timbalan Presiden Umno itu menyifatkan tindakan Nasaruddin sebagai satu perkara yang tidak diduga dan berharap Nasaruddin akan dapat berfikir semasak-masaknya berhubung tindakannya menyertai PKR. - Bernama

.... mimpila lu umno....

1 comment:

artic turban said...

ajib betul kata you, jangan dengar khabar khabar angin, ya betul, hilang 5 negeri march lalu kira khabar angin. kekekekekekekekek, lagi satu mamat bini rosmah the mak cik pendek kangkong hahahahah

Posting Terkini