Pages

Sunday, June 19, 2011

Tauke beras mati ditembak depan rumah



PEGAWAI polis menyiasat lokasi Chong Tian ditembak mati di hadapan rumahnya di Taman Puyu, Butterworth malam kelmarin.


BUTTERWORTH - Seorang usahawan beras maut selepas terkena tiga das tembakan yang dilepaskan oleh seorang lelaki tidak dikenali awal pagi semalam.
Dalam kejadian yang berlaku kira-kira pukul 1 pagi itu, Ooi Chong Tian, 58, maut akibat kecederaan parah di kepala dan leher selepas terkena tembakan yang dilepas dari jarak dekat.

Ketua Polis Daerah Seberang Perai Utara (SPU), Asisten Komisioner Zulkifli Alias berkata, kejadian itu berlaku ketika mangsa baru pulang ke rumahnya di Taman Puyu di sini selepas menikmati minuman di sebuah kedai di sini.
"Sebaik tiba di hadapan rumah, mangsa yang bersendirian keluar dari kenderaan untuk membuka pintu pagar rumah dan tiba-tiba seorang lelaki menghampirinya dan melepaskan tiga das tembakan dari jarak dekat yang mengenai kepala dan leher mangsa.
"Ahli keluarga mangsa yang terdengar bunyi tembakan tersebut keluar dari rumah dan mendapati mangsa sudah terbaring dalam keadaan berlumuran darah manakala suspek telah melarikan diri bersama seorang lagi rakannya dengan menaiki sebuah kereta Proton Wira," katanya.

No comments:

Posting Terkini