Pages

Saturday, August 4, 2012

Polis Malaysia semakin lalai terhadap tugas utama mereka

Kerana terlalu bacul dan rela menjadikan diri mereka bagai lembu dicucuk hidung, polis Malaysia telah gagal menjalankan tugas dan tanggungjawab utama mereka, menjaga keselamatan dan keharmonian rakyat.
Tempat tinggal Aznil pula dirompak, RM40,000 lesap


KUALA LUMPUR: Rumah yang didiami pengacara televisyen popular Aznil Nawawi di Taman Yarl di sini dipecah masuk penjenayah malam Rabu lalu, menyebabkan selebriti itu kerugian RM40,000.
Memetik laporan akhbar Kosmo!, kejadian tersebut berlaku pada 10 malam ketika ibunya dan dua orang amah berada dalam rumah tersebut.
Bagaimanapun, semasa kejadian Aznil tiada di situ.

Menurut sumber, penjenayah itu melarikan sejumlah barang kemas. Turut hilang ialah komputer riba.
Penjenayah terbabit dipercayai memasuki rumah dengan mengumpil besi jeriji tingkap.
Ketua Polis Daerah Brickfields, Penolong Pesuruhjaya Wan Abdul Bari Wan Abdul Khalid, mengesahkan kejadian itu dan memberitahu rumah milik adik Aznil itu turut didiami selebriti tersebut bersama ibu dan adiknya.
Persundalan Polis: Kerajaan Rakyat Tuntut Penjelasan Ketua Polis Negara dan Menteri Dalam Negeri. Tindakan polis semasa BERSIH 3.0 pada 28 April 2012 lalu jauh lebih buruk, ganas dan zalim berbanding perhimpunan ...
Ketika dihubungi, Ketua Polis Daerah Seremban Saiful Azly Kamaruddin mengesahkan bahawa polis telah menerima laporan berhubung kejadian itu. Patut sangat polis digelar hanjing. Perangai ... Patut sangat polis digelar ...
PAS akan menyaman bekas Ketua Polis Negara Tan Sri Rahim Noor dan News Straits Times (NST) atas kenyataan tidak beradab dan melampau yang dikeluarkan terhadap Mursyidul Am PAS Tuan Guru Nik Abdul Aziz Nik ...
Pendedahan yang dibuat olih bekas Ketua Polis Negara, Tan Sri Musa Hassan di bawah ini sebenarnya telah lama diketahui umum. Malahan Kerajaan Rakyat telah beberapa kali menyiarkan perincian hal yang sama.

1 comment:

Anonymous said...

Kata KPN, jangan percaya khabar angin dari laman sosial dan blog

Posting Terkini