Pages

Wednesday, October 17, 2012

Layanan hebat pelacur Betong


Layanan hebat pelacur Betong
GADIS-GADIS yang menjadi pelacur di Betong, Thailand dikatakan menggunakan 'sende' untuk memikat pelanggan.
BETONG (Selatan Thailand) – Keghairahan lelaki Malaysia terhadap layanan hebat pelacur Betong sehingga mereka sanggup berhabis duit untuk mendapatkan khidmat wanita terbabit rupa-rupanya tersirat rahsia di sebaliknya.
Sebelum diulit para pelacur atau dikenali juga sebagai ‘Darling Betong’ itu, lelaki terbabit terlebih dulu dikatakan terkena ilmu guna-guna atau sende (dalam bahasa Siam) yang dipakai pelacur terbabit untuk menarik perhatian para pelanggan.
Dapatkan Buku "Setan, Syaitan Sultan" karya S.H. Alattas di sini.

Sama ada menerusi minuman yang diberi, hembusan atau sebutan nama, lelaki yang menjadi mangsa akan terus mendekati wanita tersebut tanpa membuat sebarang rundingan harga.
Difahamkan, kegiatan itu sering dilakukan pelacur bukan beragama Islam yang berasal dari Chiangmai dan Chengrai manakala mangsa pula terdiri daripada lelaki beragama Islam atau berketurunan India.
Dakwa seorang penduduk di situ yang hanya dikenali sebagai Nas, 23, perbuatan seumpama itu telah digunakan sejak dahulu lagi oleh sebilangan wanita yang bekerja sebagai pelacur di pusat hiburan dan hotel-hotel murah di pekan berkenaan.
Menurutnya, ilmu guna-guna yang dipakai mereka adalah bagi memikat lelaki Malaysia yang datang berseorangan ataupun berkumpulan tanpa mengira usia dan warna kulit.
Dapatkan Buku "Setan, Syaitan Sultan" karya S.H. Alattas di sini.
Setan Syaitan Sultan

1 comment:

Anonymous said...

kenapa dan mengapa lelaki suka ke Betong?
Para isteri kena ambil pot sikit kerana layanan mereka pada laki mereka hambar tawar ta ada kick.
Perempuan Siam ni banyak berlakun ,baru kena takuk dah mengelupor ,sedap konon.Mulakan meracau racau sedap konon pada hal dalam hati cari jalan cepat si jantan pancut,itu aja .

Posting Terkini