Pages

Wednesday, December 31, 2008

Anwar Ibrahim semakin gagal

Kecelaruan dan hala-lintar Parti KeADILan Rakyat semakin hari semakin menyerlah. Kelam bukan kerana ahlinya dan kabut bukan kerana penyokongnya. KeADILan menjadi kelam-kabut kerana pemimpinnya. Anwar Ibrahim semakin gagal mengendalikan bukan sahaja ADUN dan Ahli Parlimen KeADILan, malahan beliau gagal mentadbir-urus kakitangannya di pejabat KeADILan di Tropicana.

Beberapa arahan dan perbincangan sulit telah dengan mudah terlepas keluar dan menjadi bahan perbincangan umum. Malahan New Straits Times Selasa 18 Nov, 2008 telah menlaporkannya secara terperinci perbincangan sulit antara pimpinan KeADILan dan rakan-rakan dalam Pakatan Rakyat.

Sejak kebelakangan ini beberapa arahan langsung daripada Datuk Seri Anwar telah mula diperlekehkan oleh beberapa kakitangan di pejabatnya sendiri.

Kelesuan dikalangan pimpinan KeADILan, terutama mereka yang telah dipilih menjadi ADUN, ECXO, MP dan Ahli Majilis Tempatan semakin memualkan.

Nampaknya pimpinan KeADILan telah gagal untuk mengurus kejayaan yang telah diberikan oleh rakyat semasa pilihanraya umum ke-12 Mac 2008 lalu. Beberapa MP dan ADUN KeADILan jelas lebih baik dan lebih bersungguh membantu dan menyuarakan masalah rakyat semasa mereka belum menjadi wakil rakyat.

Hari ini saya amat hampa bila orang yang selalu memberi pengharapan dengan kelantangannya bersuara telah menulis dengan layu, lesu dan kosong..!!!

Baca seterusnya di S.I.N.I.

.

No comments:

Posting Terkini