Pages

Tuesday, June 30, 2009

KLIP VIDEO INTIM TERSEBAR

KALAU dah namanya era canggih, apa-apa pun boleh tersebar sekelip mata.

Di Indonesia kini, heboh tentang klip video intim sepasang kekasih yang dikatakan mirip penyanyi, Pasha (Ungu) dan pelakon sinetron, Alyssa Soebandono. Mereka kelihatan bercumbu mesra.

Sewaktu dihubungi laman KapanLagi, Alyssa menolak bahawa wanita dalam video itu adalah dirinya. Begitu juga Pasha yang kuat membantah dengan menyatakan orang yang menyebar klip itu hanyalah 'orang gila'.

'Saya belum tahu dan belum lihat videonya seperti apa. Jadi belum bisa beri komentar,' kata Pasha ketika ditemui di Studio Penta, selepas menjayakan program Metal.

'Enggak benar semua itu. Saya enggak pernah berciuman dengan wanita lain selain mantan isteri saya.

'Keluarga saya pastinya sudah mendengar khabar ini dan mereka sangat resah sekali kerana semua ini enggak benar. Tapi saya yakin mereka menyokong saya. Mereka tahu siapa saya dan percaya kepada saya,' tambah penyanyi popular itu.

Secara umum, beliau akui terganggu dengan perkembangan terkini itu kerana khuatir hubungan baiknya dengan Alyssa juga terganggu.

'Saya sangat terganggu sekali. Ini hanya pekerjaan orang gila. Saya belum ngomong dengan Alyssa atau ibunya kerana belum lihat videonya. Tapi dengan isu ini, tentunya hubungan saya dengan dia jadi enggak enak,' jelasnya.

Lalu, apakah Pasha akan mengambil tindakan lanjut?

'Saya belum tahu. Kita lihat saja nanti. Yang pasti saya merasa dirugikan sekali dengan isu seperti ini. Lagi pun, lelaki dalam klip itu bukan saya,' ujarnya lagi.

No comments:

Posting Terkini