Pages

Tuesday, March 17, 2009

Jom Tengok Gambar Lucah. Ini UMNO Kata OK














Budak yang perangai macam setan tu ikut perangai BAPAK dia ke?

Nak katakan BINATANG, badannya macam manusia.

Nak katakan manusia, perangainya tidak ubah macam BINATANG.

Anak sapalah yang buang tebiat macam betina sundal dan jantan jalang ni?






Tanya sikit, yang kat atas tu anak engkau ke??… Bukan? Cuba tengok kat SINI







2 comments:

melayu maksimalis said...

kalau bukan anak datuk apek cina jual sayur pun tak pandang muka anak nazri tu

Mrkolumpo said...

bapak jin anak setan..hahaha

Posting Terkini